Uprzejmie informujemy, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dotyczącym personalizacji treści i indywidualizacji oferty, na naszych stronach używamy technologii takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych. Zapoznaj się ze szczegółami stosowanych przez nas technologii lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. PRZEJDŹ DO STRONY
Szkolenie Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center Warszawa
Szkolenia
Moja oferta jest idealna dla:
Kobiety
Mężczyźni
Najmłodsi pracownicy
Wszyscy pracownicy
Pracownicy dojrzali
Opis oferty
Szkolenie Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center ma na celu wskazanie jak skutecznie i profesjonalnie prowadzić rozmowy coachinowe z pracownikami, wykorzystując techniki udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych.
Skierowane jest do osób odpowiedzialnych za bezpośrednie zarządzanie i rozwój pracowników call center/ telemarketerów, a w szczególności polecane jest osobom zarządzającym zespołami konsultantów.
Dodatkowy opis
Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu oraz najlepszych ekspertów posiadających szeroką wiedzę dotyczącą obsługi klienta. Trener prowadzący szkolenie Coaching i monitoring- skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center nie tylko dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również wspiera i zachęca uczestników do wymiany doświadczeń.
Szczegółowe informacje o ofercie szkoleń otwartych i zamkniętych znajduje się na stronie internetowej HILLWAY.